Help Desk zdalny polega na możliwości podglądu ekranu, i przejęciu kontroli nad klawiaturą i myszą Państwa komputera przez serwisanta, dzięki temu jesteśmy w stanie szybko udzielić Państwu pomocy lub niezbędnych wskazówek bez tracenia czasu na dojazd.
Zdalna pomoc informatyczna jest całkowicie bezpieczna. Połączenie może być wykonane tylko i wyłącznie w chwili, gdy uruchomią Państwo aplikację i kliknięciem potwierdzą zgodę na zdalne połączanie z naszym ekspertem. Wszystkie czynności wykonywane na Państwa komputerze można śledzić na bieżąco i w dowolnej chwili zakończyć połączenie. Gwarantujemy bezpieczeństwo oraz poufność Państwa danych.
Zdalnie jesteśmy w stanie między innymi:
Podpisując z nami umowę stałej opieki serwisowej, mogą Państwo otrzymać możliwość zdalnego rozwiązania problemu informatycznego bez żadnej dodatkowej opłaty.