Zdalny help desk  Outsourcing IT


Help Desk zdalny polega na możliwości podglądu ekranu, i przejęciu kontroli nad klawiaturą i myszą Państwa komputera przez serwisanta, dzięki temu jesteśmy w stanie szybko udzielić Państwu pomocy lub niezbędnych wskazówek bez tracenia czasu na dojazd.

Zdalna pomoc informatyczna jest całkowicie bezpieczna. Połączenie może być wykonane tylko i wyłącznie w chwili, gdy uruchomią Państwo aplikację i kliknięciem potwierdzą zgodę na zdalne połączanie z naszym ekspertem. Wszystkie czynności wykonywane na Państwa komputerze można śledzić na bieżąco i w dowolnej chwili zakończyć połączenie. Gwarantujemy bezpieczeństwo oraz poufność Państwa danych.

Zdalnie jesteśmy w stanie między innymi:

  • skonfigurować komputer, program pocztowy
    lub internet
  • wykonać backup
     
  • odzyskać zagubione pliki i dokumenty
     
  • zainstalować drukarkę i urządzenia
    peryferyjne
  • zainstalować oprogramowanie
    i skonfigurować je
  • rozwiązywać inne problemy Użytkowników
     


Podpisując z nami umowę stałej opieki serwisowej, mogą Państwo otrzymać możliwość zdalnego rozwiązania problemu informatycznego bez żadnej dodatkowej opłaty.

Dlaczego warto nam zaufać?

  • Decydując się na współpracę z zespołem specjalistów naszej firmy obniżają Państwo koszty utrzymania własnego zespołu informatyków i administratorów IT oraz mogą Państwo w pełni skupić się na własnej działalności.
  • Obsługę serwisową rozpoczynamy od bezpłatnego audytu sprzętu informatycznego
    oraz oprogramowania posiadanego przez firmę. Na tej podstawie opracowywany jest plan opieki serwisowej oraz warunki świadczonych przez nas usług.
złóż zamówienie

Skontaktuj się z nami

mMedia Warszawa Sp. z o.o.
03-984 Warszawa
ul. Nowaka-Jeziorańskiego 6 lok. 168
tel. 22 392 74 41
e-mail: biuro@mmedia.waw.pl
http://www.mmedia.waw.pl

Stała umowa serwisowa obejmuje:

  1. Stały nadzór nad pracą systemów komputerowych w firmie mający na celu zapobieganie awariom a także ewentualnej utracie danych.
  2. Właściwą konserwację urządzeń komputerowych.
  3. Prace w zakresie instalacji i konfiguracji sprzętu w zależności od indywidualnych potrzeb użytkowników.
  4. Pomoc w doborze właściwego sprzętu i oprogramowania z uwzględnieniem optymalnej proporcji ceny do jakości.
  5. Wdrożenie systemów wspomagających prace np. Systemy backupowe, Systemy pracy grupowej, Systemy zarządzania treścią (CMS) i inne.
  6. Aktualizację sterowników i oprogramowania.
  7. Przeprowadzenie odpowiednich szkoleń w biurze Klienta.
  8. Wymianę wadliwych elementów sieci z możliwością czasowego wstawienia elementów zastępczych.
  9. Możliwość kontynuowania pracy na sprzęcie zastępczym, podstawianym w miejsce uszkodzonego po wykupieniu dodatkowego pakietu.
  10. Pośrednictwo w serwisie gwarancyjnym i pogwarancyjnym urządzeń komputerowych.
  11. Helpdesk telefoniczny oraz mailowy.
  12. Gwarancję reakcji na zgłoszenia krytyczne oraz standardowe.
  13. Opiekę nad bazami danych.
  14. Inne czynności, o które oferta może być poszerzona na prośbę Klienta.